loading...
فانیکا|سرگرمی,جدیدترین ها,دیدنی ها
عضویت در فانیکا و گرفتن جایزه

 

آخرین ارسال های انجمن
Admin_mohammad بازدید : 132 سه شنبه 1392/12/13 نظرات (0)

جوک های با حال

ﭼﻪ ﺗﻮ ﺣﺮﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﻤﺐ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﭼﻪ ﺗﻮ ﯾﻪﺩﯾﺴﮑﻮ ﺩﺭ ﺗﺎﯾﻠﻨﺪ؛

ﺩﺭ ﻫﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﮐﺸﺘﻪ ﻫﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺍﻧﺪ!

ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮕﻦ “ﻣﻠﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ”

.

.

صادرات شامپو سیر پرژک به کشورهای عربی

به نوعی جنگِ خیلی نرم محسوب میشه!

چون هر عربی که بره مغازه و بخواد شامپو پرژک بخره

موقع تلفظ اسمش خفه میشه :))))))

.

.

تو صف سبد کالا بودیم،یکی بلند داد زد کی هل میده؟؟

ندا آمد بی ادبان!

فهمیدم لقمان هم تو صفه!!

<<<<<ادامه جوک در ادامه مطلب>>>>

.

.

یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم

و هرچی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده ی نامه

با صدای خودش نامه رو واسم بخونه نخوند!

لحظه ی سختی بود تمام باورهام فروریخت

.

.

فلشم رو تو ماشین جا گذاشتم بابامم با ماشین بیرون بوده

یهو زنگ خونمون خورد گفتم کیه؟

بابام گفت :منم ام جی، باز کن زاخار...

.

.

بعضیا اینقد قشنگ دروغ میگن ک ادم حیفش میاد باور نکنه!!:دی

.

.

به نظرم وقتی استاد میاد تو کلاس و می بینه سه ردیف اول خالیه

خودش باید همون لحظه کلاسو ترک کنه

.

.

دیروز سوار تاکسی شدم

دست تو جیبم کردم دیدم خالیه

گفتم چی کار کنم؟؟ یه جعبه کادو خالی پیدا کردم به راننده تاکسی دادم

یارو جعبه رو باز کرد دید خالیه!!

منم گفتم :من پول نداشتم هزار تا بوس برات گذاشتم...

از دیروز تا الان با قفل فرمون دنبالمه

.

.

امروز همسایمون یه احوالپرسی گرم کرد خدا میدونه چن گیگ دانلود کرده نامرد.....

این رسم وا فای نوازیه؟؟؟؟؟

.

.

ﺯ ﺍﻻﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﻭﺑﻮﺳﯽ ﻋﯿﺪ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﮔﺮﻓﺘﻢ :|

ﮐﻪ ۲ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻮﺱ ﮐﻨﻢ ﯾﺎ ۳ ﺑﺎﺭ؟؟؟

ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺘﯿﻪ

ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺑﻮﺱ ﮐﻨﯽ ﻃﺮفو

ﺍﻭﻥ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺑﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺟﺎ ﺧﺎلی ﻣﯿﺪﻩ ﻭﺳﻂ ﺟﻤﻊ ضایع ﻣﯿﺸی دیگه!!!....!

.

.

طرف مامانش موچین رو ازش قایم میکنه

بعد میاد واسه ما دم از مردونگی میزنه

.

.

ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﻭﻥ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪﯼﭼﯿﺰﯼ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ؟

ﮔﻔﺖ :ﺍﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﮐﻪ.):ﻣﻮﺍﻓﻘﺎﺵ!!!!!!

.

.

ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ مخاطب خاصم ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :ﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﮕﻮﻭﻭﻗﻠﺒﻢ ﺑﻠﺮﺯﻩ...

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ :ﺩﺍﺩﺍﺷﺖ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺗﻪ!

ﺧﯿﻠﯽ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺭﺭﺭﺩ... ﺧﺪﺍ ﺭﻓﺘﮕﺎﻥ ﺷﻤﺎ

ﻫﻢ ﺑﯿﺎﺍﺍﻣﺮﺯﻩ

.

.

مورد داشتیم (۱۰۰درصد واقعی) یارو رفته سلمونی دکمه های پیراهنشو باز کرده

میگه موهای زیر بغلمو بزنی چند میگیری؟!؟!؟!؟

اصن یه وضعیه...

.

.

یکی از افتخارات دوران ابتدایی من اینه که مبصر کلاس بودم

وقتی کسی درس نمره کم میگرفت معلم به من میگفت :ببرش دفتر بگو که درس نخونده...

اون لحضه حس پلیس بین المللو داشتم

چه فازی داشت لا مصب!! :)

.

.

یادش بخیر دبستان (تا کلاس سوم) که بودیم اگه نوزده میگرفتیم

برای این که گریه نکنیم بمون میگفتن نوزده برادر بیسته

ولی نمیدونم چرا تو دبیرستان ۹٫۷۵ برادر ۱۰ نیست

مثل اینکه تحریما روی برادریشون تاثیر گذاشته!

.

.

مرد اونه که تو روزای سختی دستشو بزاره رو شونه ی رفیقش

بهش بگه رفیق این مشکل خودته به من ربطی نداره

.

.

این همراه اول همش تبلیغ میکنه هیچکس تنها نیست

پس چرا وقتی قبض موبایلم اومد به مبلغ ۱۵۹ هزار تومان منو تنها گذاشت!!!!

.

.

هرکسی رو تو دلتون راه ندید،

آفتابه جاش تو کافی شاپ نیست.!

از ما گفتن بود

.

.

دیروز به مخاطب خاصم اس دادم که عزیزم من رسیدم جلو خونتون!!

بعد دیدم هیچی جواب نداد! کمی منتظر موندم باز جواب نداد!

خواستم دوباره اس بدم یهو دیدم تو اس قبلیم « س » کلمه رسیدن رو نذاشتم!!

هیچی دیگه الان تک و تنها نشستم خاطراتمونو مرور میکنم...!!

.

.

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره

تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!

.

.

از الان غروب ۱۳ بدر آزارم میده...

.

.

قضیه بعضی ازماها قضیه اصغر تیر اندازه به یه جا تیر میزنیم

بعد دورش چها تا دایره میکشیم میگیم دیدی وسط خال زدم...

.

.

یکی از سخت ترین تصمیمات زندیگیم اینه که

تو ساختمونی که هم پله برقی داره هم اسانسور داره از کدوم استفاده کنم!!...

.

.

همچین میگن شیر اگه پیر هم بشه شیره...

انگار شتر وقتی پیرمیشه خر میشه....

ووووالا...!!!

200%; FONT-FAMILY: \'Arial\',\'sans-serif\'; FONT-SIZE: 12pt; mso-ascii-font-family: Calibri; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-hansi-font-family: Calibri; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: Arial; mso-bidi-theme-font: minor-bidi\" lang=FA>

.

همچین میگن شیر اگه پیر هم بشه شیره...

انگار شتر وقتی پیرمیشه خر میشه....

ووووالا...!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی فانیکا در نظر دارد بتواند لحظه هایی بدون ناراحتی روحی را همراه با لبخند فراوان داشته باشید پس فقط بخندید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,806
  • بازدید کلی : 49,060
  • بازی های انلاین فانیکا

     

     

      

      

     

    برای بازی کردن روی بازی دلخواه کلیک کنید

    بیوگرافی محبوبترین های موسیقی

      

    بیوگرافی شکیرا + عکس 

     

     

    بیوگرافی سیروان خسروی + عکس 

     

     

    بیوگرافی یاس + عکس

    محبوبترین های جهان

     

    عکس های جاستین بیبر سری اول 

      

     

    عکس های سلنا گومز سری اول 

      

     

     عکس ارسلان قاسمی ۲۰۱۴ 

     

     

    عکس های جدید ترلان پروانه