loading...
فانیکا|سرگرمی,جدیدترین ها,دیدنی ها
عضویت در فانیکا و گرفتن جایزه

 

آخرین ارسال های انجمن
Admin_mohammad بازدید : 197 یکشنبه 1392/12/18 نظرات (0)

دبستان که بودیم چام چام بازی میکردم

هیچ وقت معنیشو نفهمیدم

.

.

اعتراف میکنم بچه که بودم عیدا که میرفتیم عیددیدنی

وقتی جلومون پسته میذاشتن همشون و تندتند میخوردم

بعدم ظرف پوست پسته هارو میذاشتم جلوبابام

ازاون وکه پر پسته بود و میذاشتم جلو خودم ، یعنی من هیچی نخوردم!!

بابامم بنده خدا هی سرخ وسفید میشد!

.

.

اعتراف میکنم بچه که بودم شبا پیش داداشم میخوابیدم......

وسطای شب که مطمئن میشدم که خوابش سنگین شده دستشو میکردم تو دماغم!!

:)))

.

.

بقیه اعترافات در ادامه مطلب

اعتراف می کنم امروز داشتم دانلود می کردم

دیدم سرعت داره همینطور زیاد می شه تا رسعت به یه مگ رسید

داشتم سکته می کردم که یه مرتبه...

دیدم دارم حجم دانلود شده رو نگا می کنم

.

.

اعتراف میکنم دیروز ماشین بابامو بردم تو شهر۴۰ هزارتومن جریمه شدم

بعد ظهرش بابام ماشینو برد تو شهر ۴۰ هزار تومن جریمه شده بود

مدیوننین اگه فکر کنیین من اون قبضو گذاشتم براش

.

.

اعتراف میکنم هر وقت ک خودکار جدید خریدم انگیزم واس نوشتن بیشتر شده...

شومام مث من هستین؟؟؟؟؟

.

.

عتراف میکنم اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود

یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده و جا نمی شه

درش آوردم یه کمش رو خوردم دوباره گذاشتم

و در کمال تعجب دیدم نه بازم جا نمی شه!

.

.

اعتراف میکنم چند وقت پیش خیلی احساس غربت کردم تا اینکه

.

.

.

.

یهو دیدم گم شدم خونوادم به پلیس خبر دادن و پیدام کردن اصن یه وضیه

.

.

اعتراف میکنم چندروزپیش فهمیدم زی زی گولو نمیگفته :

زی زی گوله تا به تا،می گفته: درازکوتاه تا به تا!!

اصلابغض توچشمام حلقه زد!

اصلایه شکستی خوردم کمرم شکست!

.

.

ﺍﻣﺮﻭﺭ ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺧﻮﺵ ﺭﻧﮓ ﭘﺎﺭﮎ ﺷﺪﻩﺑﻮﺩ

ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ

ﮐﻮﺩﮎ ﻋﻘﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺧﻂ ﺧﻄﯿﺶ ﮐﻦ

ﮐﻮﺩﮎ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : خاک برمخت,ﻧﺪﯾﺪﺑﺪﯾﺪﺍ ﺍﯾﻦﮐﺎﺭﻭ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﮐﻮﺩﮎ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺍﻟﺤﺴﻮﺩ, ﻻ ﯾﺴﻮﺩ,لامرض

هيچى ديگﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ باهم ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺑﻮﺩﻥ

که يهو ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﻬﺶ ﺯﺩ ﺻﺪﺍﺵﺩﺭﺍﻭﻣﺪ ﮐﻠﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪيم فرار کرديم!!! ^_^

.

.

اعتراف میکنم که:

وقتی که کوچولو بودم میترسیدم تو کامپیوتر موزیک ویدیو نگاه کنم !!!!!

اخه فکر میکردم الان خواننده منو میبینه!!!!!!!!!!!

خو دیوونه ام دیگه

چیه خل و چل ندیدی؟؟؟؟؟؟؟

.

.

اعتراف میکنم 2 ماه تمام تکرار برنامه ی هفت ترانه رو می دیدم تو نظرسنجی شرکت میکردم

تاااااااااااززززززه کلی ذوق میکردم که ترانه ی انتخابیم اول شده :-)))))

.

.

اعتراف می کنم بچه که بودم فکر می کردم

این برچسب های تبلیغاتی که روی در خونه ها می چسبونن

یه چیزی توی مایه مدال ژنرالهاست و هر کی بیشتر داشته باشه وضعش بهتره

هی می رفتم برچسب همسایه ها رو می شمردم که یه وقت اضافه تر از ما نباشه !!!

.

.

اعتراف میکنم از وقتی که رمز دوم عابر بانک بابام روفهمیدم

دیگه یه کارت شارژ نخریدم هیچ دارم پول تو جیبی هامم پس انداز میکنم :)))

.

.

یه مدت جوگیر شده بودم جلو بابام پامو دراز نمیکردم

یه کم که با خودم فکر کردم دیدم قدیما خیلی کارا میکردن

ولی با پیشرفت علم دیگه اون کارارو نمیکن

.

.

یکی از بزرگترین آرزوهای من در دوران تحصیل :

کاش فردا بارون نیاد، آخه ما ورزش داریم...

.

.

وختی شارژ گوشیم از ۵۰% کمتر میشه همش استرس دارم :(

شمام اینجوریید عایا؟

.

.

اعتراف میکنم خیلی پیش اومد خودمو به سرماخوردگی زدم که مدرسه نرم...

اما من هنوز موندم اون دکتری که منو معاینه می کرد و می گفت :

مریضی و چند جور قرص و دوا می نوشت تا خوب بشم

مدرکشو از کجا گرفته بود!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی فانیکا در نظر دارد بتواند لحظه هایی بدون ناراحتی روحی را همراه با لبخند فراوان داشته باشید پس فقط بخندید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 1,805
  • بازدید کلی : 49,059
  • بازی های انلاین فانیکا

     

     

      

      

     

    برای بازی کردن روی بازی دلخواه کلیک کنید

    بیوگرافی محبوبترین های موسیقی

      

    بیوگرافی شکیرا + عکس 

     

     

    بیوگرافی سیروان خسروی + عکس 

     

     

    بیوگرافی یاس + عکس

    محبوبترین های جهان

     

    عکس های جاستین بیبر سری اول 

      

     

    عکس های سلنا گومز سری اول 

      

     

     عکس ارسلان قاسمی ۲۰۱۴ 

     

     

    عکس های جدید ترلان پروانه